up and away.

Godmorgon. Sitter här på sängkanten och drar i mig en proteindrink, har hört att sådana ska vara bra(?).
I eftermiddag blir det mer träning och imorgon blir det mer träningsvärk ;) gött, vi gillar´t!!
Det enda som stör mig med dansen just nu är min lilla ryggskada som skedde för ca. 2 veckor sedan.. Vi skulle göra ett splithopp sen fick vi göra ett valfritt direkt efter. Självklart ska lilla Jonte styla och försökte mig på ett hopp som jag vet att jag egentligen inte kan göra med min stela rygg(haha). Så jaa.. jag skulle göra detta hopp.

(Detta är en bild på Carolina Janevald, VM-mästare 2010 freestyle)



Som ni alla säkert förstår så gick det inge bra, hehe..
Knäckte hela jävla svanken(korsrygg), haha!! Klant asså, jag var knappt varm i ryggen heller så VARFÖR försökte jag ens??
Tur det finns voltaren ;)


Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

superkul att du är med i dagens blogg :D



2011-01-20 @ 13:30:43
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: 已知 Mohammedi Al-debis™

Hej hej , hihi

Hur e de?



btw: Just nu så är det dagens blogg [ 20 - januari ]

Glöm inte att anmäla dig :)



Lycka till och ha en riktig bra dag <3

2011-01-20 @ 14:58:39
URL: http://mohammedialdebis.blogg.se/
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

superkul att du är med i dagens blogg :D



2011-01-20 @ 15:05:25
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0