film och godnatt.

img_1556 (MMS)

Nu har jag duschat och gjort mig redo för slagg. Måste upp tidigt imorgon för att det är dags att gå till tandläkaren. Ska borra :( buhu tyck synd om mig!! haha! Jag hade fått för mig att det va idag som jag skulle till tandläkaren, men så var det inte. Bra det.. för jag sket i att gå imorse ;) haha Nu ska jag titta på SATC 2 men kommer antaglien somna i mitten ungefär. Jag älskar den filmer. Kan kolla 500 ggr utan att tröttna. Han som samantha ligger med(den första, nicky) är så grymt jävla het!! Shit asså det är helt sjukt! ;) uuhlala!! Godnatt på er läckerbitar så hörs vi imorgon. Det gick btw bra på dansen. satt och kollade på deras träning idag och det blir nog kul!! :) PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0