ojojoj!!!

Herregud va taggad jag var på fyspasset idag!! :D sprang mitt personliga rekord på 38 vändor på intervallerna!! SHIIIT va bra!! :D peppad som fasiken på terminen nu..
Det lönar sig att inte dricka alkohol ;) ska hålla mig enda tills studentkryssningen har jag betämt(20-21 MAJ) för då har SM i disco redan varit också! :) då kan jag dricka med gott samvete.. då har jag inga tävlingar i sverige kvar. Men sen är det ju EM i Polen också.. fast då har jag 2 veckor på mig och springa upp konditionen om den försämrats lite :)
Detta blir kempeøy ass!!!! ;);)

Nu ska jag sova så godnatt så hörs vi imorgon ;) PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur är dom vändorna ? alltså hur långt springer du snabbt och hur långt joggar du? :)

2011-01-27 @ 10:14:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0