mardröm.

Somnade tidigt för första gången denna vecka. Jag brukar inte kunna somna när det är fullmånde heller, så det kändes jävligt skönt.
Jag vaknade till en gång för att jag fick ett sms som jag kollade på, men somnade snabbt om igen. Då kom drömmen igång.
Allt var så bra i drömmen. Jag skulle tydligen träffa någon kille som jag lärt känna på qx(gaysida) och Towe följde med mig. Det började med att vi kom till honom och åt och lite sånt, sen efter ett tag så var det rätt mycket folk i hans hus. Fullt med folk som han kände och typ hans klasskompisar och sånt. Så efter en stund kände vi dom rätt bra så vi tänkte gå ner till vattnet och bara hänga. Vi kom fram och Towe fick såklart för sig att ta av sig och börja bada på ett ställe som det egentligen var förbjudet att bada på. Men hon skulle i iallafall, "haha hoppas inte polisen kommer"-skrek hon bara.

Vi stod och tittade på när hon sprang över vägen i bara underkläder och tröja. Hon kläddrade upp på något slags berg, inte alls högt men det va ändå 2 meter kanske från vattenytan.
Hon ställde sig längst upp och hoppade ner. Vi skrattade och hon kom upp ur vattnet och skrattade hon också. Men... precis efter så blev vattnet där hon hoppade i tydligen en väg? Det kom en polisbil, en sån där minibuss. Det hoppade ut poliser från alla möjliga håll ur bilen och de hade nån "rökbomb" som gjorde allt helt dimmigt.
Jag blev helt paff och sa, "haha shit det här måste jag ta kort på!!!! xD" så jag tog fram min iphone och skulle ta kort. Men när jag tittade upp från marken där mobilen låg, så ser jag att Towe springer ifrån polisen och samtidigt skriker; JONTE!!! JONTE!!! HJÄLP MIG JONTE!!!!
Jag visste inte vad jag skulle göra så jag skrek till henne att sluta springa och att polisen bara skulle snacka med henne. Men hon sprang ändå... Jag fortsatte skrika och efter en stund så ser jag hur polisen ta fram en sån där elchocksgrej och riktar den emot henne. Jag skrek: TOWE NEJ SLUTA SPRINGA DOM SKJUTER DIG ANNARS!!!! :O :(
Men hon hörde inte vad jag sa... dom sköt henne och hela hon skakade så jäkla mycket alltså.. aldrig sett något liknande. Hon flög framåt och slog upp hela ansiktet i asfalten :( jag blev helt förskräckt..!!

Haha alltså det låter ju som världens töntigaste dröm, men det var sjukt läskigt och jag ska ALDRIG drömma om det igen alltså.. fyfan jag vaknade helt kallsvettig.. tänk er själva hur eran bästa kompis får en elchock och flyger framåt och skrapar upp hela framsidan av kroppen typ.. INTE KUL! :( haha
Men värst av allt är när jag vaknar i panik och kollar på klockan... 00.40...???? WHAT!!?!? har jag sovit i 1,5 timmar och vaknar pigg..??? FUCK YOU, GUD!!
Nu ska jag fan röka sen ta nåt att äta.. måste hur som helst upp tidigt imorgon så jag får väl komma helt jävla skittrött till skolan.. har iallafall ingen träning på kvällen som jag behöver vara pigg på ;)

Andledningen till min mardröm är nog denna jävel..... hatar fullmåne.. kan ALDRIG sova då!

JONTE SIGNAR UT. Godnatt :) pusss


Kommentarer
Postat av: vadfanskajagheta.se - uppsalas största blogg!

Vinnaren från dagens blogg finns uppe! Kika in om det var du som vann ;) Annars får du gärna vara med och tävla igen i den nya tävlingen Länk finns här under:*

http://vadfanskajagheta.se/2011/january/fredag-dagens-blogg-2.html#comment

2011-01-21 @ 08:19:05
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: sleepy

soft blogg

2011-01-21 @ 08:46:53
URL: http://densannaverkligheten.blogg.se/
Postat av: Yasmine

Hejsan, på min blogg får du film tips varje dag med dagen trailer, om du vill ha en länkning så kan du tävla genom att ge ett film tips i dagens trailer inlägget, mer info finns på min blogg. :)

Pussar och Kramar

//LadyYasmine

2011-01-21 @ 09:13:33
URL: http://ladyyasmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0