if your to school for cool.

img_2577 (MMS)

Sitter och är allmänt uttråkad på mediekunskapen. Detta är inget roligt ämne kan jag säga. Läraren är lite knäpp och garvar som en åsna. Haha stackarn. Hon är även väldigt stolt över att hon bodde granne med Daniel Craig under inspelningen av Millenium. Bara det att hon bor på jävla landet och närmsta granne bor väl typ 5 km ifrån henne, haha!! ;) Nog om henne. Idag blir det assistent på dansskolan sen vet jag inte. Ska förbereda lite inför arbetsintervju imorgon. Hoppas jag får sommarjobbet för jag behöver verkligen pengarna till New York resan ;) avundsjuka? kan jag förstå ;) ;)


Kommentarer
Postat av: Hannah

Ååååh Kerstin xD Haha tycker synd om dig :P

2011-02-01 @ 10:37:35
URL: http://mobbadkiwi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0