ska sova nu fan.

Varit på O'Learys ikväll och kollat på melodifestivalen med Emma, Maria och Towe. Blev ENDAST 2 cider ;) gott faktiskt. Inte likt mig att kunna dricka för sällskapets skull? hmm vad har hänt? ;) haha
Eftersom att jag tränar hårt denna termin så ska jag inte dricka ordentligt fören studentkryssning som äger rum efter SM 2011 i GBG! Kan väl ta nåt glas då och då kanske men inget mer. Duktigt va? :D

Imorgon ska jag iallafal ha balett kvart i tolv sen privatlektion med min tränare halv 3inför tävlingen 26:e Feb. Ska få helt ny dans så vi får se hur det går.. tänk om den inter hinner sätta sig i kroppen? Jag ska iallafall ha samma dans hela terminen tänkte jag och inte göra som jag alltid gjort innan, typ byta ut nästan allt mellan tävlingarna haha därför det går skit för jag aldrig hinner lära mig dansen och kan fokusera på ansikte och tekniken :P looser men nu ska jag ha samma helatiden ;)

Slänger även med en video på en utav mina favorit discodansare. Hanna Melissa Berg, Norge! 2 VM 2009 :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0